دوشنبه 11 دی 1402 پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت روز ۹ دی ماه دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده به شرح ذیل می باشد؛بسم الله الرحمن الرحیم
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا (آیه59 سوره نسا)
حماسه نهم دی ماه نماد بصیرت و ضامن پایایی و ماندگاری نظامِ مبتنی بر آموزه های قرآنی و ولایی جمهوری اسلامی ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، که برگ زریّن دیگری در افتخارات مردان و زنان این کوی و برزن به شمار می آید.
در این روز ماندگار و تاریخی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید و حماسه ی حسینی دیگری آفریده شد که دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
این روز بزرگ، برگ زرینی در تاریخ ملت بزرگ ایران است. ملت آگاه و متعهد ایران با شناخت دقیق مقتضیات و تشخیص تکلیف انقلابی خود توانست تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی نموده و نشان دهد که همچون گذشته با استفاده درست از باورهای عمیق و مبانی دینی و انقلابی در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و با بهره گیری از نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای ارزشمند علمی و پژوهشی و فرهنگی و نظامی، این میراث ماندگار را به نسل های آینده میهن عزیزمان تقدیم نماید.
 
امتیاز دهی